Iata ce trebuie sa stii pentru a-ti proteja parul si a arata mai bine

Stim cu totii acest lucru – coafarea la caldura ne poate afecta parul, insa nu ne putem baza complet nici pe uscarea la temperatura camerei. Este incomod sau periculos sa iti lasi scalpul umed pentru mai mult timp, ba chiar susceptibil la iritatii si la cresterea fungilor si bacteriilor.

Cel mai bun mod de a usca parul conform specialistilor (fara a-l deteriora) este sa faci putin din ambele: usuca-ti parul singur pentru scurt timp si continua cu un uscator de calitate.
 
Asadar, care sunt cei mai sanatosi pasi pentru a-ti usca parul? Cum minimizam orice daune? Am cercetat cele mai bune modalitati de a-ti usca parul fara a-l deteriora si am compilat o lista de raspunsuri pentru a te ajuta sa-ti usuci parul in siguranta.

Imparte parul in sectiuni

Uscarea parului in sectiuni ajuta sa controlezi directia caldurii si unghiul acesteia pe suvite. Pe langa faptul ca te ajuta sa tii evidenta suvitelor pe care le-ai uscat deja, poate ajuta, de asemenea, sa previi incurcarea firelor in timpul procesului de uscare.

Locul unde incepi sa usuci mai intai – sectiunile de dedesubt sau in partea din fata a capului, la linia parului – depinde de preferintele personale si de tehnica care functioneaza cel mai bine pentru tine.

Pastreaza nivelul aerului cald la mediu

Caldura medie este suficient de fierbinte pentru a netezi si a modela pletele fara sa le arda. Caldura scazuta prelungeste timpul de uscare si poate duce la incretire si fire rebele.

Aplica intotdeauna un agent de protectie impotriva caldurii, indiferent de setarea caldurii, deoarece cercetarile arata ca daunele provocate de caldura se pot produce la niveluri standard de caldura pe uscatoare, ondulatoare si placi de indreptat parul!

Usuca de la radacina la varf pentru a sigila cuticulele

Cand eram tineri, multi dintre noi am fost invatati sa ne intoarcem capetele cu susul in jos si sa ne uscam astfel pentru a obtine volum. Desi aceasta tehnica poate functiona bine cu parul cret care este uscat usor cu un difuzor, daca utilizati o duza plata, aceasta tehnica va provoca cu siguranta incretire, fara a adauga volum.
 
Pentru a preveni cuticulele aspre si ridicate, usuca-ti parul incepand de la radacina, mergand in jos pe firul de par. Poti folosi o perie umeda, un pieptene sau chiar degetele pentru a trage usor parul intins, in timp ce inclini uscatorul de par pe par, miscand o sectiune la un moment dat.

Asigura-te ca pastrezi uscatorul la 12 cm de par si reduci treptat caldura – de la medie, la scazuta, la rece – pe masura ce lucrezi procesul de uscare.
 
Incearca sa adaugi un agent de ingrosare a parului, cu volumizator, pentru a adauga lifting pe masura ce te usuci. Un spray usor va infasura firele subtiri de par, ridicand parul de la radacini, hranind scalpul si foliculii pentru un par mai sanatos si mai gros, instantaneu si …la timp!

5 thoughts on “Uscarea parului inseamna mai mult decat folosirea unui aparat

  1. Sunt impresionata de modul in care autorul a abordat subiectul si de felul in care a prezentat informatiile. Apreciem eforturile sale de a ne oferi un ghid util privind utilizarea corecta a suplimentelor alimentare.

  2. Ma bucur ca am citit acest articol pentru ca mi-a deschis ochii asupra importantei unei alimentatii echilibrate si a necesitatii de a lua suplimente alimentare pentru a ne asigura ca organismul nostru primeste toti nutrientii de care are nevoie.

  3. Articolul este foarte interesant si informativ. Am aflat multe lucruri noi despre beneficiile suplimentelor alimentare pentru sanatatea noastra. Este important sa ne educam si sa luam decizii informate in ceea ce priveste alimentatia noastra.

  4. Ma bucur ca am gasit acest articol, mi-a oferit multe informatii utile despre cum sa imi imbunatatesc stilul de viata. Voi incerca sa aplic sfaturile mentionate pentru a avea o viata mai echilibrata si sanatoasa.

  5. Articolul este foarte interesant, sunt surprins de toate beneficiile pe care le poate aduce un stil de viata sanatos. Este important sa ne informam si sa constientizam cat de mult conteaza alimentatia si activitatea fizica pentru sanatatea noastra.

Comments are closed.